2009-09-13
19:57:50

Lärdom....

Fredagen ägnades åt lite pluggning..shoppning av en ny jacka från InterSport (soft shell) är nog den härligaste jacka jag någonsin haft..
På kvällen bjöd P mej på Thaigarden...svingod mat men AJJJ vad jag ångrade mej efteråt...eftersom jag har IBS så är väl inte thaimat det bästa (men ibland går det faktiskt bra)! Inte den här gången dock..fredagskvällen mådde jag dåligt med kramper i magen och toan kändes som mitt andra hem:( Dagen efter var det delad tur på Mois och match..(viktig en) Så envis som jag är så sa jag inte ifrån mej att spela...kände mej helt svag i kroppen men trots det skulle jag tjuras...men inte hade jag så mkt ork inte...är huvudet dumt får kroppen lida. Att jag aldrig lär mej! Är jag dålig i magen kvällen innan match har jag ingen ork att spela dagen efter(det borde jag ha lärt mej efter alla dessa år???). Det hjälper inte hur mycket än huvudet vill det så orkar min kropp inte det..Detta borde verkligen bli mitt nyårslöfte: (jag vet det är ett tag dit) att kunna lyssna på min kropp!!


Annars vann vi matchen med 5-0...grymt härligt brudar!! Vi ska vara nöjda över vår fotbollssäsong.

Helgen har annars spenderats på jobbet....känns lite som ett andra hem efter som man jobbat där  4 somrar på rad nu och en hel del extra. 3B har en grymt härlig och mysig personal. Känns så kul också när man får höra att man är uppskattad. Det värmer verkligen i mitt hjärta.
Bjussar på lite olika bilder:














Postat av: Jonna

Hmm, kankse du har lärt dig det nu då det helt är inpräntat?! Måste lyssna, inge skoj med mag-tjorv :S PUSS, ses snart.

2009-09-16 | 23:10:11
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: