2009-09-14
08:00:55

LTU....

Sitter på skolan trött och sliten....jag och Nadia ska snart gå och försöka få tag i utbildningsansvarig för lärarutbildningen, för att kolla att det stämmer att vi kan ta examen i jauari och inte till våren som vi har nyss fått höra?! I sådan fall ska jag försöka byta kurs, så jag får min examen i januari, känner mej lurad annars.

Är less på att ingen i lärarutbildningen har koll på någonting..!!

Som studievägledaren säger: - Lärarutbildningen är en stor djungel!

Blir väl så här när man väljer kurser och inte går ett utstakat program..?!

Känner mej som ett neggo idag, sorry.

Ska försöka vara lite positivare!

Nu ska jag gå köpa lite te

Hoppas ni alla glada människor får en bra dag







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: