2009-09-21
21:25:35

Ny vecka med nya utmaningar

Helgen har spenderats precis som en helg ska göras. I fredags så var jag med Lisa, vi var på relaxavdelningen på Skoogs. Mycket trevligt och mysigt, och som vi njöt alltså:) ligga i jacuzzi och se idol, ansiktsmask, bastu, och bara vara människa...


På lördagen så var vi några pitetjejer från klassen som träffades hos mig. Vi drack lite vin, åt ostbricka, och massor med annat gott samtidigt som vi surrade och lyssnade på härlig musik. Dessutom spelade vi ett riktigt roligt spel, Helt Hysteriskt tror jag den hette. Sedan blev det utgång på Kalles och väl på Kalles så spenderades den mesta tiden på dansgolvet. Finns det något härligare än att dansa i glada vänners lag :)

Under söndag hann jag och P fara och kolla på en bil till mig:) Ska köpa den och tror jag ska döpa den till Skrutten..hehe. En Nissan, från-88. Men den verkar då helt funktionsduglig och det är då det som räknas, sen så skadar det inte att jag känner den som ägt den och fick den till ett riktigt bra pris. Känns bra att ha en egen bil, lite friare. Sedan så måste jag ha en egen bil när jag börjar vikariera så jag kan ta mig till arbetet.

Måndagen har spenderats med plugg framför datorn, känns som mina ögon är fyrkantiga nu alltså.
Hann fara en sväng på stan med Jonna, Elin och Jecka. Mycket trevligt, blir alltid lika glad att umgås med så härliga människor:)


Nu ska jag tända lite ljus och lägga mig på spikmattan..

Lyssna på min egen kropp vet ni;)








Postat av: Jonna

Var väldihgt trevligt, blir ju inte såå ofta tyvärr.. Kramar :) hörs före lördag.

2009-09-21 | 22:13:49
URL: http://www.jonnaan.blogspot.com
Postat av: Doris Lindmark

Blev det nån bil? va kul för dig! Vi måste ju träffas nån dag så hundarna om inte annat får busa. kram

2009-09-22 | 23:30:11
URL: http://www.skippy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: