2010-04-26
15:27:56

Bara ett sånt där tråkigt lite "neggo" inlägg..

Jahaja bara för att det kändes bra med fotbollen i söndags...så har jag blivit sjuk IGEN. Önskar jag kunde skriva något annat..känns nästan jobbigt om att behöva blogga om att jag är sjuk.Men vad ska jag göra med mitt immunsystem?, jag käkar Aloe Vera hälsokosttabletter nu, för det ska tydligen vara bra men det verkar då inte ha någon större verkan?!

Men inte blev det något jobb idag eftersom jag har feber och är förkyld så det värker  i lungan..
Men nu ska jag kurera mej för jag satsar på att vara tillbaka på min älskade arbetsplats på onsdag.
Sen om jag är friskare så ska jag såklart hejja på mina kära lagkamrater mot MSSK på onsdag.

DET ÄR BARA BITA IHOP OCH KOMMA IGEN
.  Jag borde ju vara van att vara sjuk, fast det är grymt svårt att vänja sig när man vill hinna så mycket!!


Nu orkar jag inte klaga något mer för att jag är lite sjuk, det finns verkligen dom som har det värre.

Som älsklingen sa igår: Det finns faktiskt människor som skulle dö för att bara ha 10 procent av ditt liv..

Nej, egentligen har man det för bra!




Postat av: Jecka

Nej men min kära vän, inte ska du va sjuk igen ! Skickar en miljon krya på dej kramar och hoppas du känner dej pigg snart ! Va nu hemma bara o kurera dej (börja it jobba för tidigt, och börja it om med fotbollen för tidigt heller!) Jag hoppas vi kan styra nått snart. PUSSKRAM!

2010-04-26 | 23:21:43
URL: http://jessicaohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: