2010-04-25
02:06:45

Ett efter Kalles inlägg..

Helg uppdatering:

Fredag
Hann på staden efter jobbet, for till "glasbolaget" och såklart kunde jag inte gå på stan utan gå in på Gina, där jag hittade mej lite fynd.Sedan bar det av på rektorsområdesfest på Furuborg, där maten var mums och sällskapet riktigt trevligt.


Idag, lördag
har vi haft match mot LDFF i Luleå. Matchen gick sådär eftersom vi förlora med 3-0 men vi visade ändå stundvis att spela fotboll det kan vi minnsann! Med astman, skavsår och allt kändes det ändå bra, peppar, peppar. Sedan efter matchen for vi till Pitstop och hämtade hem maten till Björkis, där vi haft lagfest. Riktigt kul, med lite Sieben luftwaffe och dans och andra tokigheter. Kalles blev utgångsstället, bra men Challenge är ju guld.

Nu är jag trött och sliten efter Smirnoff, dans, 90 min match och annat jag hunnit med idag.

Over and out.

Sleep tight.

Postat av: Jonna

Ojoj ett litet "fylleinlägg" hehe. Så härligt att ni hade trevligt och det gick fint. Tackar, jaa det är väll hyffsat. Hoppas Huvudvärken blir bätre bara ;) Sköt om dig, kram!

2010-04-25 | 19:31:14
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: