2010-02-28
19:08:57

Jag ser det snöar..

Idag är det söndag och dagen började med att jag tog en lång sovmorgon och sedan begav jag mej på träning i fotbollshallen i Bersika. När jag kom hem hade P lagat ugnsstekt falu, mycket gott. Skönt att ha en "kock" till sambo. Själv är min specialite i köket att diska... Annars har jag inte gjort allt för mycket, bara pysslat lite här hemma och Nina var förbi en liten sväng också.

Gårdagen skulle egentligen spenderats på fest, rättare sagt Kajsas födelsedagsfest. Men magen sa ifrån och för en gångs skull så lyssnade jag. Mitt mål med 2010 är blandannat att försöka lyssna mer på mej själv, så detta kändes som en bra början iallafall. Gårdagen blev alltså en riktig "slö" kurerarkväll med melodifestival och curling. 

I fredags var det en riktig fredagsmyskväll med älsklingen och Lisa. Solsidan är så sjukt bra, skrattar varje gång jag ser det, så om ni inte sett serien borde ni ta och göra det!!

Har även hunnit fynda en bok på bokrean i helgen, den heter När livet stannar och handlar om en kvinnas och hennes sons överlevnad i tsunamin. Där hon förlorade sin dotter och man i de hemska vågorna. Men innan jag börjar läsa den biografin så ska jag läsa ut Jeckas bok När jag hör din röst som för övrigt är riktigt bra.

Vill bara skriva av mig och säga att jag saknar min syster och Silia oerhört mycket..varför ska ni bo i Grekland??

Vill bara till Thessaloniki nu!

Postat av: jecka

Ohh va bra att du har börjat läsa boken, har du kommit långt ? :) Då måste vi ju ta och se filmen då den kommer ut på DVD ! Wioo!! måste ses snart igen, lycka till imorrn på jobbet !! Puss min vän!

2010-02-28 | 23:59:10
URL: http://jessicaohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: