2010-02-28
23:22:32

OS-final och åldersnojja

Ser hockeyfinalen mellan Usa och Canada. Tycker att Usa ska vinna, så Canada blir lite ödmjukare och får känna hur det är att förlora någongång. Just nu ser det inte så ljust ut eftersom Canada leder med 2-1 och det är typ 7 minuter kvar, men det är en kamp till sista sekunden, allting kan hända.

Måste bara säga att jag börjar känna mej gammal, jag vet att jag inte är gammal jag är ju bara 23 år (snart 24) men ändå har jag denna konstiga "panik"känsla. Hmm jag som trodde man skulle få vänta med att få ålderskris till man åtminstonde fyllt 30??! Finns så mycket jag vill göra, men detta år blir det iallafall att jobba mycket så man får in tid och sedan blir det att resa till Grekland i augusti. Greklandsresan som jag fått i examenspresent av min älskade. Thessaloniki sägs vara shoppingens stad, och SOM jag kommer shoppa. Sedan ska jag spara lite pengar för att förhoppningsvis fara och backpacka lite nästa år:) Som jag brukar säga, den som lever får se.


Imorgon är det dags att börja vikariera i Munksund, känns spännande.

Puss.



Postat av: Jonna

INte behöver du ha åldersnoja för något, herregud hela livet framför dig! :) Hoppas du trivs på Munksund nu! :) SKöt om dig, kram!

2010-03-01 | 11:16:14
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Emmeli

Jag håller med.Tycker nyss att jag var typ 15.Och helt plötsligt fyller man 24.Vart har åren tagit vägen?

Tur att alla andra åldras utom jag!:)

2010-03-29 | 08:05:01
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: