2010-02-03
17:21:56

Sjuk........vad annars?!!

Ja har man dåligt immunförsvar så har man...jag får lära mej att leva med det helt enkelt. (Men har svårt att acceptera det) Nu ligger jag sjuk iallafall med feber, förkylning och värk i hela kroppen.
Förstod att det var något på gång kände mej halvrisig redan förra helgen på cupen..

Och jag som skulle jobba idag igen på Flöjten..där jag haft praktik i två omgångar och en verksamhet som jag bara älskar. Men vad gör man? Katrin blev glad iallafall när jag sa att jag redan ringt till vakansen och fixat en ny vikarie till dem..

usch vad jag känner mej negativ idag! är så tråkigt när man både missar jobb och en viktig träning...blää..

Känns som att jag aldrig kommer ha en hel säsong med fotbollen och får vara frisk..

Men livet ska väl inte vara en dans på rosor....
pusss


Jag å Söt-Nina


Postat av: Sara

Tjaa, Hur går det med resan?

Har ni bokat?



Kraamas

2010-02-04 | 21:19:49
URL: http://sarlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: