2010-05-03
21:55:14

Måndag

Underbara måndag..

Solen skiner, varit en härlig dag på jobbet, fotbollsträning med sol och grönt gräs (visserligen fejkgräs, men ändå!), ska ta en härlig dusch och sedan CSI eller CM.

Jaa, så här borde verkligen alla måndagar vara.

Nu är ju snart sommaren här;)


Valborgsuppdatering:
Jag och P var med mor, far och svärfar och åt 3-rätters på Nodo. Sedan for jag och P en sväng på fest till Malin och Metin och såg deras nya lägenhet, mycket fin!

Sedan har jag mest slöat, umgåtts med underbara Peter som känns allt för sällan, spinnat på StepIn med Lisa med Orup&Lena tema. Med en härlig allsång i slutet till Det gör ont. Och ont gjorde det, det kan jag lova!! haha. Har ont i rumpan idag.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: