2010-05-09
21:49:24

Söndag..

Sov ut ordentligt idag för att sedan fara förbi Jonna,Peter och sötaste Enya. Så himla fin hon är...
Jon kom också förbi en stund för fika och en pratstund. Mycket mysigt!

Sedan for jag hem och flippade lite hamburgare för att dra vidare till seriepremiären på Heden mot Assi.

Åhh så härligt!!  vinst med 3-0 och vi spelade otroligt bra. Passningsspelet var som det aldrig förr har varit alltså! Kanske vi ska fara iväg och jogga sådär någon fler gång som uppvärmning, haha :)?? Det verkade då göra susen. Allas inställning var på topp och det gjorde ju sitt också. Sen fick jag göra premiärmålet, ett riktigt slitmål. Kändes ju som kul ändå :)


Nu har jag pratat färdigt med Nina i telen, och P har fixat färdigt de varma mackorna.

Lev och må!

Imorgon väntar arbete, ny vecka med nya härliga utmaningar.










Postat av: Elin

Jag tycker verkligen om dig Sandra - så otroligt mycket.. Du ar så positiv och man blir lycklig av att lasa alla utmaningar du klarar och tar dig igenom och med sådan gladje också! Saknar dig! Men snart så! Pusselipuss!

2010-05-10 | 00:42:26
URL: http://m4rklund.blogspot.com
Postat av: Moa

Grattis till vinsten!!! :)

2010-05-11 | 10:58:14
URL: http://moateresia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: